Mesaj catre sine

Posted by Anonymous | 1:15 AM | | 1 comments »

Am ajuns la concluzia ca odata cu trecerea timpului, o minte lasata in repaus, neantrenata nu mai prezinta randamentul pe care l-ar da in mod normal. Desigur, am mai auzit asta de cateva ori...de la profesori, de la parinti, de la persoane binevoitoare, dar ca multi altii nu le-am luat in seama sau nu le-am acordat importanta pe care o merita.
Dupa o lunga absenta in activitatea scolara, cand am trecut prin ore cu somn, muzica sau alte ocupatii total paralele cu ceea ce se intampla la cursuri, m-am trezit in ajun de bacalaureat cu un bagaj mare de lipsuri ce imi vine greu sa-l acopar. Intrat cat de cat in ritm descopar ca mintea isi revine si satisfactia de a veni la scoala cu tema facuta si lectia stiuta e cu totul mai mare decat ca am terminat nusht ce joc sau ca mi-a iesit pasenta la petrecerea X.

sfat...LITERATURA SI ARTELE SUNT HRANA SUFLETULUI IAR STIINTELE EXACTE ANTRENEAZA "MUSCHII" MINTII. NU TE LASA PACALIT DE SATISFACTIILE TEMPORARE SI MERGI SPRE FERICIREA PE TERMEN LUNG!

1 comments

  1. Anonymous // December 16, 2008 at 5:29 AM  

    Esti nebun! :|