Cu toti stim de epicul duel dintre Mitsubishi si Subaru, si cu ca era inevitabil ca atunci cand Subaru lansa pe piata versiunea noua a lu Impreza trebuia sa lanseze si Mitsubishi varianta lor de Lancer, supranumita Sportback. Ambele uzine nu s-au mai chinuit sa dea nume noi nasinilor lor ci le-au upgradat pe cele vechi aducand imbunatatir estetice dar si tehnice.
Hai mai intai sa discutam despre ce este nou Subaru Impreza STI, THE NEW KID masina reprezinta noua fata a lu Impreza masina aratand total diferit fata de vechea fersiune singurelel elemente care au ramas comune de la vechiul model sunt jentil aurii, hoodul cu priza de aer, si continuarea masini in WRC cea ce inseamna ca unele din tehnicile folosite la raliu apar si in masina de strada...uraaaaaa. Masina dezvolta o putere enorma, de fiecare data cand apas accelaratia, ma simt de parca tocmai am primit un sut in fund de la un jucator de rugby din Noua Zeelanda. Eseu! Motorul boxer de 2,5 litri dezvolta cuplu de 407 Nm la 4000 rpm si produce 300 CP la 6000 rpm, iar consumul este pe masura puteri 15 litri / 100 km, asta iti va da o gaura in buzunar. Ce mi s-a parut dragut la masinuta asta a fost butonul din consola centrala care te lasa sa alegi setarea suspensiei ( Si-Drive, [S] de la sport, S# Sport Sharp si Sush [I] pentru Intelligent) nu e mai complicat ca Playstation. Ca o concluzie despre Impreza, nu a devenit mai moale decat era inainte. A devenit mai buna. Si toate cifrele arata asta.
Si acuma despre Mitsubishi Lancer Sportbackcare multumim lui Dumnezeu ca arata mai bine decat Impreza, asta poate ca fata masini seaman cu cea de la Lancer care are mare succes. Sportback are ca sursa de inspiratie un Saab, deci frumusetea nu e chiar punctul forte dar cum am zis si o repet arata mai bine decat Impreza. Banii merita investiti mai ales in versiunea Ralliart care are un motor de 1.798 cmc, 4 cilindri, 143 Cp si 6000 rpm, singurul meu regret este ca Mitsubisi nu a anuntat inca o varianta Sportback EVO. Pacat.... Puteam spune ca interiorul masini a devenit mai european, acuma toate butoanel functioneaza, are unghiuri mai rotunde mai atractive si masina este ma confortabil, exista mai mult loc in contiera pentru telefon, Ipod, portofel si alte chesti ce mai cari tu la tine.
In concluzie ambele masini se comporta super bine, arata sa zicem cat de cat bine, dar daca vrei o masina sport care sa dea si senzati tari, alege Subaru Impreza STI asta pana cand va aparea Sportback EVO.

0 comments