FEBLETILE ITALIEI....!!!

Posted by mcm | 8:51 AM | | 0 comments »


Cand vorbim de masinii Italiene ne gandim la puritate, suflet, dragoste pentru o masina si asa este toate masinile facute cu inima sunt cele Italienesti, nu cu capul cum sunt facute cele Nemtesti care se gandesc doar la precizie, cele italiene au mai multe decat atata, au si putina nebunie in ele cea ce e super din punctul meu de vedere. Acuma am libertatea de a va prezenta cele 5 masini italiene care mi-au cucerit inima:
Abarth 500 originala masina era Fiat 500 pe care eu o consider o masina pentru femei, deoare ce eu nu ma-si vedea conducand un 500 dar astea este parerea mea, care a fost total schimbata cand am vazut ce au facut cei de la Abarth cu el ( Abarth este o firma care apartine de Fiat cum este AMG la Mercedes-Benz, si modifica masinile nu doar din privinta aspectului ci si a performantelor) au schimbat masina total estetic dar ce e mai important au umblat la motor unde trebuia facut ceva neaparat si au facuto, adica 135 CP si 5500 rpm intr-o masina care cantareste doar 930 kg, nebunie pura italienesca, ajunge de la 0-100 Km\h in doar 7.9 secunde, si tin sa te anunt ca imparte aceasi frana de mana cu Scuderia:)) ..... in concluzie e putin cam lenesa, totusi, dar distractiv ....
Alfa Romeo 8C Competizione " Este cea ,mai frumoasa masina din lume. Oricine nu este de acord cu mine se inseala. Si in plus, nu doar arata bine, ci si suna senzational. Asa cum am mai spus-o de atatea ori pana acuma, suspensia parca este facuta din plicuri de ceai ude, dar chiar nu mai conteaza nici asta. Alfa 8C este pur si simplu o opera de arta" a zis Clarkson si din punctul meu de vedere are perfecta dreptate uite sa privim din punct de vedere tehnic, masina are 450 CP, 7000 rpm si o greutate de 1585 Kg iar modul cum arata si cum se reflecta soarle din rosul metalizat este uluitor multumim Alfa pentru ca ati pastrat traditia sportiva pe care o intalnim si la Ferrari si Maserati.
Alfa Romeo MiTo In ciuda numelui ciudat, Alfa isi mentine panataloni ridicati. Sa zicem asa, Mito pe langa 8C e un fel de Cola Light. Singurul competitor pe care masinuta asta poate sa il aiba este Abarth 500 in raport de putere, calitate si nebunie Italieneasca. Are un motor de 155 CP cu 5500 rpm cu o greutate de 1145 kg ........ Intr-un final puteam sa ziceam ca Alfa se conduce la fel cum arata. Fantastic!
Maserati Grand Turismo S nimeni nu a mai produs vreodata o masina ca asta. E ca si cand ar avea pantofi din piele intoarsa, un lant mare de aur la gat si o geaca de matase. Va ametesc cu aceste cuvinte, o sa va cumpar si o sticla din cel mai bun vin si cu siguranta nu veti fi suparat daca nu va veti aduce aminte numele a doua zi dimineata, dar nu asta conteaza singurul lucru care conteaza este ca Maserati a facut o masina cu un motor V8 de 433 Cp care ajunge de la 0 la 100 Km\h in doar 4,9 secunde si poti in acelasi timp sa mai ai in masina cu tin inca 3 prieteni, 2 ditre ei nu ar trebuie sa fie prea inalti. "S" de la Sport, si de data asta Maserati chiar vorbeste serios. Se simte!

Uite asa am ajuns si la capatul grupului de Febleti Italiensesti dar n
u inainte de a prezenta ultima si nu cea din urma, preferata mea:

Ferrari 430 Scuderia Poate ca avem aici chiar supercar-ul clasic italian, Scuderia este imbinarea perfecta intre pasiune si inginerie. Este o frumusete umblatoare pe 4 rotii, care iti lasa o usoara ameteala cand stai pentru prima oara la volan. Te sui in ea cu timiditate o trezesit la viata prin simpla apasarea a butonului star si imediat aerul este inchiriat de o explozie de gaze si restui mecanice de prin motor. O centura cu patru puncte de prindere te lipeste de scaunul sport, din fibra de carbon. Un lucru placut sa auzi despre masina asta pe langa motorul senzational pe care il are e sa auzi ce ce poate sa dea motorul din el. Produce 510 Cp si 8580 rpm si ajunge de la 0 la 100 in doar 3,4 secunde ......mama ce rapid e, este fenomenal, fantastic, iluzoriu, nemaipomenit, nebunesc trebuie sa imi iau una.....

Italia si-a regasit forma de a nu avea concurenta in toata lumea. La cafeaua si inghetata lor (si fetele, si mancarea, si moda, si arta, si fotbalul), mai putem adauga si masinile pe care le fabrica.


Surse Top Gear

0 comments